Ännu en dagboksblogg

Die with memories Not dreams


Tro på sig själv

Jag undrar om alla går igenom en kroppskris efter operationen? Eller det är väl efter själva viktnedgången ska man väl säga…

Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag vet inte om jag tycker om min kropp eller om den känns som min… Ja jag vet ett djävla iland problem men jag vill känna mig levande och attraktiv åtminstone det lilla.

Sedan är jag trött på att höra vad fin jag är! Jag tyckte att jag var fin innan eller just nu finare..suck

Min vän som jag träffar har jag inte velat träffa på ett tag nu, jag vill bara inte visa mig eller jag är inte ens sugen på sex, för är vi ärliga så är det just det vi gör tillsammans.

För ca tre veckor sedan var jag riktigt sjuk, nu talar vi om ca 41-graders feber, helt utslagen. Jag trodde i min enfald att min vän kanske var intresserad att hjälpa mig men nej. Han frågade om vi snart skulle träffas och jag fick väl lite dålig smak i munnen av det. bara några veckor innan det ville han träffas då han var ledig från jobbet, så klart för en masurka i sänghalmen, jag var inte så sugen hade en del att handla innan julen och frågade så klart om han kunde tänkas ta en fika under dagen eftersom han var ledig.

Nope han dissade mig för jag var ju inte sugen på sex.

Det konstiga är att vi alltid haft bra kontakt, träffats för fika eller bara bada åka motorcykel, men plötsligt så har vi inte den kontakten längre och det är ju därför jag träffat honom då jag behöver lite social kontakt mellan sexet. Och eftersom jag inte mår så bra just nu så blir jag tvär och vill inte träffas alls. det är 5-år sedan vi träffades, visst vi har haft pauser emellanåt men träffats efter ett tag, nej jag vill inte ha ett förhållande med mannen, jag vill ha en egen primärpartner med lek bredvid 😉

Fick nya byxor från arbetet storlek 36 shiit pommes friit

Kram på er därute



Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång